מטבחי יוקרה איטלקיים מפוארים

מטבחים איטלקיים ויוקרתיים הבחירה המתבקשת

המונח "מטבח איטלקי" הפך כבר מזמן שם נרדף ליוקרה, פאר, אלגנטיות ורושם, כאשר הקלאסיקה והשמרנות המאפיינת את הבישול האיטלקי, באה לידי ביטוי דווקא בעיצוב מטבחים איטלקיים לצד קווים נקיים ואלמנטים מודרניים מגוונים.
כפי שאוכל איטלקי הפך שם נרדף לאיכות לצד נחמה, ביתיות לצד תחכום ויופי לצד פשטות, כך גם מטבחי יוקרה איטלקיים הופכים לאט לאט לשם החם בתחום עיצוב מטבחים.

ייחודיות המטבח האיטלקי

עיצוב מטבחים איטלקיים הפך נפוץ למדי בארץ בזכות הביקוש העולה ולכן, למרבה השמחה, אפשר למצוא כיום בארץ מטבחי יוקרה נפלאים, המביאים איתם את אסכולות העיצוב האיטלקיות הידועות בזכות האופן המיוחד בו הן משלבות פשטות פונקציונלית עם חומרי גלם איכותיים במיוחד והקפדה על הפרטים הקטנים.
הקונספט המוביל בסגנון האיטלקי המוביל עיצוב מטבחי יוקרה נבדל למעשה מכל תפיסה עיצובית אחרת של מטבחים מפוארים, שכן המטבח האיטלקי אינו מסתפק בחלל מרכזי אחד במרחב הביתי, אלא הוא הופך את המטבח למרכז הבית.
בהתאם לתפיסה זו, מטבחים יוקרתיים, לפי האסכולה האיטלקית, מהווים את מרכז הפעילות בבית.
הם המוקד המרכזי בו מבלים בני הבית את רוב הזמן המשותף שלהם.
משום כך, מטבח יוקרתי בעיצוב איטלקי מעניק לבית כולו אופי ים תיכוני מובהק, שהמאפיין הבולט שלו הוא פעילות מחזורית בלתי פוסקת, שכולה מתרחשת סביב המטבח.
כל אלה, לצד חומרי גלם איכותיים בלבד, המהווים גם הם מאפיין מובהק של המטבח האיטלקי, הפכו אותו למותג בינלאומי נחשק, שכל מטבח יוקרתי ישמח להתהדר בו.

רוצים לקבוע פגישה עם אדריכל או מעצבת פנים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פונקציונליות וסטייל בנשימה אחת

ניתן לומר כי אחד השינויים המרכזיים בתחום העיצוב, בעיקר בתחום עיצוב מטבחים, הוא הגישה לפיה עיצוב צריך לשרת קודם כל את הצרכים הפונקציונאליים של בני הבית.
ניתן לראות היטב בעיצוב האיטלקי של מטבחים מפוארים, את היישום הבלתי מתפשר של גישה זו.
בתור מרכז הפעילות בבית, מטבח איטלקי, מפואר ויוקרתי ככל שיהיה, צריך להיות נגיש ושימושי, מעוצב בפשטות, שתפקידו לאפשר יעילות וכל זה בדגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד, החולפים כחוט השני בכל היבט עיצובי של מטבחי יוקרה איטלקיים.
המאפיינים הללו באים לידי ביטוי בדרכים שונות:
סגנון העיצוב הוא לרוב סולידי ושקט יחסית, נעים ומזמין, שתפקידו לשרת את בני הבית ואת תהליכי הבישול.
לכן אפשר לראות פינות עבודה שונות ברחבי המטבח ולצידן פינות ישיבה מזמינות, מעוצבות בסגנון כפרי.

יוקרה מתבטאת בעמידות וחוזקה

חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, המלווים כחוט השני את עיצובם של מטבחי יוקרה איטלקיים, מחייבים לעיתים ייבוא מיוחד מעבר לים, אם כי אפשר למצוא גם כאן אצלנו בארץ חומרי גלם משובחים, ראויים לא פחות לשימוש במטבחים אלה.
משום כך, לצד מוניטין של עיצוב אלגנטי ומרשים, הידוע במטבחים איטלקיים, מטבחים אלה ידועים גם בתור מטבחים עמידים, איכותיים ומאריכי ימים באופן מיוחד.
בהתחשב בעובדה שמטבח איטלקי צפוי להיות הרקע העיקרי לזכרונות המשפחתיים המשותפים שלכם, הדבר מבורך כפליים.

המטבח האיטלקי במלוא הדרו

לסיכום, ניתן לומר כי המאפיין העיקרי של מטבחי יוקרה איטלקיים הוא עובדת היותם מרכז הבית.
מאפיין זה מאפשר למשפחה המודרנית להנות מאורח חיים מסורתי, המאפשר הפוגה מבורכת מן המתח והקצב המהיר של חיים בעולם המודרני.
יחד עם זאת, היותו מטבח מסורתי בהיבטים מסוימים, אינה מונעת מן המטבח האיטלקי להיות מצויד במיטב הטכנולוגיה והקדמה, לשרת היטב את בני הבית גם לארוחות קלות וביקורים קצרים ולאפשר להם להגשים את עצמם באופן אופטימלי, בתוך אורח החיים המודרני.

גלריית תמונות מטבחים יוקרתיים

צרו קשר

בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם!

עיצוב מטבח החלומות שלכם!

צרו קשר

לקביעת פגישה עם אדריכל ועם מעצבת הפנים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!