מטבחים מעוצבים בחיפה והצפון

תוכן עניינים

מטבחים מעוצבים גם לתושבי חיפה מגיעה איכות חיים גבוהה

רמת החיים שלנו משתנה בהתאם להרבה היבטים, שחלקם קשורים לסביבה בה אנו חיים וחלקם למרחב האישי שלנו ולבחירות שאנחנו מבצעים עבורו. לא במקרה רמת חיים גבוהה מתקשרת פעמים רבות עם בתים מרהיבים, הנראים כאילו נלקחו הישר מקטלוג יוקרתי. יש קשר הדוק בין האופן בו הבית מעוצב לבין האופן בו אנחנו תופסים את עצמנו והסביבה תופסת אותנו. הקשר הזה בא לידי ביטוי בעיצוב של כל חלקי הבית, מהגדול ועד הקטן ביותר וכמובן גם בעיצוב של אחד החדרים המרכזיים ביותר – המטבח.

שלבי תכנון המטבח

השלב הראשון בתכנון מטבחים מעוצבים, הוא מדידה של חלל המטבח ושל האלמנטים השונים בו. ראשית יש למדוד את האורך והגובה של קירות המטבח ואת אורך הרצפה בחלל. בשלב הבא יש לבצע מדידה של האלמנטים המרכזיים במטבח כגון גובה ואורך חלונות המטבח, גובה ואורך פתח הדלת, גובה הברז, המיקומים של הגז והכיור במטבח ועוד. יש להקפיד על מדידה מדויקת עד למילימטר, על מנת להימנע מטעויות בתכנון.

מטבח מעוצב בצבע לבן עם אי בצבע שחור ושיש צבע קרם

מטבחים מעוצבים​

מטבח מעוצב הוא אבן הבסיס בכל בית ובעיצוב המודרני של השנים האחרונות הוא גם החלל הראשון שמבחינים בו כשנכנסים לבית, לפעמים אפילו יותר מהסלון שפעם כיכב כשליט הבלתי מעורער של חדרי הבית. ככזה, הוא צריך לשקף במדויק את אורח החיים בבית, את הטעם והסטייל של האנשים המתגוררים בו ואת האמירה שלהם לעולם וזאת כמובן לצד העובדה כי הוא צריך להיות בטיחותי, נוח לתזוזה ולפעילויות הדורשות דריכות כמו בישול וחיתוך, מלא במכשירי חשמל, פתרונות אחסון ואלמנטים פרקטיים אחרים. 

מטבחים בחיפה קונים קרוב לבית

כבר לא צריך לנסוע עד תל אביב או כל עיר מרכזית אחרת, כדי ליהנות ממטבח מעוצב שישדרג את הבית שלכם ואת רמת החיים בו. גם בחיפה ניתן למצוא חברות מקצועיות למטבחים לבית, המציעות מבחר מרשים מתוכו אתם יכולים לעצב בהתאמה אישית את מטבח החלומות שלכם. אם אתם מתגוררים בחיפה, הרי שזהו פתרון אידיאלי שכן אתם יכולים למצוא ממש קרוב לבית את המקום שייעץ לכם לגבי המטבח וכמובן גם יוביל אותו אליכם בסופו של התהליך. 

כל חברות המטבחים באזור לא נופלות ברמתן מחברות מטבחים בשאר חלקי הארץ ופעמים רבות אף מתעלות עליהן, הן ברמת השירות, הן בחומרי הגלם והן במעוף והתעוזה הבאים לידי ביטוי בעיצוב של המטבחים. לכן, אתם לא מתפשרים על כלום ומתקדמים צעד נוסף אל עבר המטבח שישנה את חייכם. בנוסף, חשוב לבחור חברה של מטבחים בחיפה המציעה שירות של הדמיה ממוחשבת, בטרם הכנסת התכנון לשלב העבודה. ההדמיה מאפשרת לתכנן את המטבח לפרטי פרטים, להבין כיצד הוא עומד להשתלב במרחב הביתי ולתקן בזמן אמת בעיות ומכשולים על-מנת להפוך אותו לנוח יותר עבור המשתמשים בו. 

Fashionable modern kitchen with gray contemporary furniture, a kitchen island with a bar counter and two chairs, beige walls and parquet floor.

אילו סוגי מטבחים יש? 

רוב האנשים לא מודעים לסוגים הרבים של מטבחים, עד שהם לא מבררים לגבי מטבח בעצמם. חברה מקצועית למטבחים בחיפה צריכה להציע לכם את כל המגוון, הכולל מטבחים בעיצוב כפרי, מטבחים מעץ, בעיצוב מודרני, מטבחים קלאסיים ועוד. בתוך כל קטגוריה כזו תוכלו למצוא מספר רב של סגנונות ועיצובים וחשוב לבחור חברה למטבחים בחיפה שמכירה את כל הסגנונות הללו ויכולה להסביר ולפעול מתוך ההבדלים ביניהן. 

כמובן, שבין אם אתם רוכשים מטבחים בחיפה או בכל מקום אחר, חשוב להתאים את העיצוב של המטבח לעיצוב של הבית או לפחות לסביבת המטבח, על-מנת שלא יתקבל מראה תלוש ומוזנח שאינו יוצר קשר ישיר בין מרחבי הבית השונים. יש לבחור בחברה אמינה מוכרת עבור עיצוב מטבחים בחיפה, כך שלא משנה באיזה סוג מטבח תבחרו, תוכלו להיות רגועים ולדעת שהוא מיוצר על-ידי טובי אנשי המקצוע ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר. זהו המפתח לשנים של הנאה ממטבח מעוצב ופרקטי, שתוכלו ליצור בו חוויות חדשות עם בני המשפחה ולהביא את היכולות הקולינריות שלכם לידי ביטוי מלא כשאתם מוקפים בעיצוב שעושה טעם של עוד.

חברת מטבחי טופ קיטשן – הבית של מטבחים בחיפה והקריות בכל סגנונות העיצוב. אצלנו תמצאו מטבח כפרי או מטבח מודרני, מטבחי יוקרה ואפילו מטבחי זכוכית. רוצים להתחיל לתכנן את המטבח החדש שלכם? צרו איתנו קשר לקבלת הצעה משתלמת!

שתפו את הפוסט

תוכן עניינים

חפשו אותנו ברשת

פוסטים פופולאריים

מחפשים מטבח חדש?

התקשרו לטלפון 04-849-4444 או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם.

צרו קשר

לקביעת פגישה עם אדריכל ועם מעצבת הפנים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!