חברת מטבחים או נגר פרטי

תוכן עניינים

איך משווים בין נגר פרטי לבין חבר מטבחים

אם אתם מחפשים חברת מטבחים בחיפה והקריות, כנראה שגם עברה לכם בראש ההתלבטות הנצחית – אם באמת כדאי לעשות את המטבח עם חברת מטבחים או שעדיף אצל נגר מטבחים…?

תחום המטבחים בישראל כולל אינספור חברות מטבחים ונגרי מטבחים – כל אחד מהם עובד ברמה אחרת של איכות, גימורים, הקפדה על הפרטים הקטנים, שירות אישי ויחס ללקוח.

אבל בכל זאת יש הבדלים קבועים בין נגר מטבחים לבין חברת מטבחים, שיכולים לעזור לכם להבין טוב יותר – מה מתאים יותר לעיצוב המטבח שלכם – נגר, או חברת מטבחים?

שירות מקצועי ויחס אישי

מקובל לחשוב, שאצל עסקים קטנים, כמו נגר מטבחים, מקבלים יחס יותר אישי מאשר אצל עסקים גדולים, כמו חברת מטבחים. מנגד, יש לא מעט אנשים שחושבים שחברת מטבחים יכולה דווקא לתת שירות מקצועי יותר מאשר נגר. 

למעשה חשוב לבדוק כל מקרה לגופו. יש לא מעט חברות מטבחים שפועלות בחוסר מקצועיות, או חברות מטבחים שנותנות יחס אישי מעל ומעבר. לעומת זאת, יש גם נגרי מטבחים שלא יודעים לתת יחס אישי, או כאלה שעושים עבודה מקצועית יותר מכל אחד אחר.

לכן, כדי להבין אם עומדים מולכם בעלי מקצוע שיודעים לתת שירות מקצועי ויחס אישי – חשוב לבדוק עבודות קודמות שלהם, לחפש חברות ונגרי מטבחים מומלצים, להתרשם מאיכות חומרי הגלם, מהיכולת שלהם לתת לכם מטבח בעיצוב אישי, או מטבח מוכן – מה שמתאים לכם.

זמינות ומענה ללקוח

מטבח כפרי מעוצב עם חריטה במגירות וידיות קלאסיות

במרבית המקרים, חברה גדולה תהיה עם רמה גבוהה יותר של זמינות ללקוח – פשוט כי יש לה יותר עובדים. יחד עם זאת, יש גם נגרים שעובדים ברמה גבוהה מאוד ומסוגלים גם לתת שירות בזמינות גבוהה למספר לקוחות, לעומת חברות מטבחים, שזמינות ושירות ללקוח לא בהכרח נמצאות בראש סדר העדיפויות שלהן. לכן גם כאן, כדאי לחפש אחר המלצות ואף לשאול לקוחות מנוסים – איך היה השירות.

איכות חומרי גלם ורמת הגימור

חברות מטבחים, בתור עסקים גדולים בהשוואה לנגר מטבחים, יכולות להחזיק מלאים גדולים של חומרי גלם משובחים, מכונות מתקדמות לייצור מטבחים ומפעלים, המאפשרים להן לספק מטבחים באיכות גבוהה במיוחד. בפועל, יש לא מעט חברות מטבחים שלא מעמידות את האיכות בראש סדר העדיפויות, אלא ערכים אחרים, כמו מחירים נמוכים למשל.

מנגד, נגרי מטבחים רבים מקפידים על איכות גבוהה של חומרי גלם וגימורים וגם אם אין להם מכונות מתקדמות, יש להם את היתרון של עבודה בקנה מידה קטן יותר, המאפשר להם לפעמים לתת יותר תשומת לב לפרטים הקטנים.

עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים הוא אחד הנושאים החשובים ביותר, בתהליך בחירה ותכנון של מטבח חדש. הבחירה בין מטבח מודרני לבין מטבח קלאסי, בין מטבח כפרי לבין מטבח יוקרה, או מטבח זכוכית, משמעותית במיוחד עבור רוב האנשים וכאן בדרך כלל יש יתרון מהותי לחברות מטבחים דווקא, שבדרך כלל יכולות להציג קטלוג מטבחים מרשים.

נגר מטבחים לרוב מתמחה בסגנון עיצוב אחד או שניים, אבל חברת מטבחים יכולה להרשות לעצמה לספק מספר סגנונות עיצוב תחת קורת גג אחת.

חברת מטבחים בדרך כלל עובדת עם מעצבים, אדריכלים ומתכננים מקצועיים, אבל גם עם נגרי מטבחים מקצועיים, שמוציאים לפועל את התכנון והעיצוב המבוקש.

יחד עם זאת, אם אתם כבר יודעים בדיוק איזה סגנון עיצוב אתם רוצים, או שלא מפריע לכם לשכור בעצמכם מעצבת, אדריכל ונגר מטבחים, יכול להיות שנגר מטבחים הוא דווקא הפתרון המתאים עבורכם.

מי יותר יקר - חברת מטבחים או נגר מטבחים?

מחיר מטבחים אצל נגר, עשוי להיות יקר יותר באופן משמעותי, בעיקר כי אין לו את כוח הקנייה של חברת מטבחים גדולה. חברת מטבחים יכולה גם להציע מטבחים במבצע, מה שכמעט לא קורה אצל נגר מטבחים. מצד שני, לפעמים דווקא יש לחברת מטבחים מחירים גבוהים יותר, כי היא מממנת יותר עובדים מאשר נגר, מחזיקה גם שטחים גדולים יותר עם מפעלים ומחסנים לעומת נגר ולכן, לפעמים דווקא אצל נגר מטבחים אפשר לקבל מטבחים זולים.

אבל גם בנושא המחיר, השורה התחתונה היא האיכות – כי חומרי גלם איכותיים, בעלי מקצוע מיומנים, יסודיים ומנוסים, שיטות עבודה מתקדמות ואחריות לטווח ארוך – לרוב גם עולים קצת יותר.

אז איך בוחרים בין נגר מטבחים לבין חברת מטבחים?

כמו בכל מקרה אחר, שבו אתם מחפשים אחר בעלי מקצוע לביצוע עבודה מרכזית ומשמעותית אצלכם בבית – כדאי לערוך כמה בדיקות ולא להסתמך רק על ההשוואה בין נגר מטבחים לבין חברת מטבחים:

  1. יחס אישי, שירות ומקצועיות – האם הנגר/חברה מציעים מטבחים בהתאמה אישית? האם יש מענה אדיב, מקצועי וענייני בטלפון כשאתם מתקשרים בפעמים הראשונות? האם ניתן לבוא להתרשם, להתייעץ ולברר מראש? האם המפגש הראשוני עם החברה/נגר הוא נעים וקשוב?
  2. איכות חומרי גלם וגימורים – האם הנגר/חברת מטבחים מציעים מגוון של חומרי גלם איכותיים לייצור המטבח? האם אפשר לקבל אחריות לטווח ארוך על המטבח עצמו, מה שמעיד גם על שימוש בחומרי גלם עמידים ואיכותיים? האם יש לקוחות מנוסים שיכולים להעיד על איכות המטבח לטווח ארוך?
  3. מגוון אפשרויות עיצוב – האם אתם יכולים לבחור את סגנון העיצוב שאתם אוהבים? האם קיימות מספר אפשרויות לבחירה בין סגנונות עיצוב שונים? או שמדובר על חברה/נגר המתמחה רק בעיצוב מטבח כפרי למשל? או רק בעיצוב מטבח קלאסי וכן הלאה?
  4. מגוון בעלי מקצוע – מי מתכנן ומעצב לכם את המטבח? האם החברה/נגר מעסיקים מעצבי מטבחים מקצועיים? אדריכלים? מתכננים ונגרים מנוסים?
  5. מחירים – האם המחיר משקף בצורה הוגנת את מה שאתם מקבלים בתמורה? מחיר נמוך עשוי להעיד על איכות נמוכה ולהיפך, אבל האם המחיר כולל תכנון, עיצוב, בנייה, והתקנה של כל האלמנטים? או רק של אלמנט אחד?
  6. המלצות – אין ספק כי המלצות הן שיקול מרכזי, שכדאי להתחשב בו. אבל האם ההמלצות שקיבלתם הגיעו מאנשים שיש להם טעם אישי כמו שלכם? תקציב כמו שלכם? צרכים כמו שלכם ורמת ציפיות דומה לשלכם? 

לסיכום

כדי לבחור בין חברת מטבחים לבין נגר מטבחים, אתם צריכים קודם כל לדעת מה אתם מחפשים ומה אתם צריכים, אבל בעיקר – לבדוק מי מציע תמורה טובה יותר עבור ההשקעה שלכם.

לקבלת הצעה תחרותית במיוחד ותמורה משתלמת עבור ההשקעה שלכם – צרו קשר עם הצוות המקצועי של טופ קיטשן!

חברת מטבחים בחיפה והקריות או נגר פרטי – עם מטבחי טופ קיטשן לא צריך להתלבט! מטבחי יוקרה או מטבחים קלאסיים, מטבחים כפריים או מטבחים מודרניים – כל החלומות מתגשמים במקום אחד! צרו קשר להגשמת מטבח החלומות שלכם!

שתפו את הפוסט

תוכן עניינים

חפשו אותנו ברשת

פוסטים פופולאריים

מחפשים מטבח חדש?

התקשרו לטלפון 04-849-4444 או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם.

צרו קשר

לקביעת פגישה עם אדריכל ועם מעצבת הפנים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!