חיפוי זכוכית למטבח

קצת על חיפויי זכוכית למטבח

אחד המאפיינים הבולטים של מטבחים בחיפוי זכוכית או מטבחים מזכוכית הוא הסגנון של כמו מטבח מודרני נקי עם מראה קלאסי הוא שימוש רב בזכוכית. אם בעבר היה פחות שימוש בזכוכית בגלל החשש שלא תעמוד בחום האפיה והבישול, היום הזכוכית היא מחוסמת וחזקה כך שיכולה לעמוד גם בטמפרטורות גבוהות במטבח. ניתן להרכיב מטבח שכמעט כולו עשוי זכוכית. 

איך לבחור מטבחי זכוכית ולמה לשים לב?​

יש המתלבטים אם להתקין דלתות ארונות העשויות זכוכית מתוך חשש לסדקים, שריטות עד כדי שבירה מוחלטת. דלתות הזכוכית עמידות לא רק בפני חום אלא גם בפני מכות או שריטות. אפילו פגיעה של כדור לא תנפץ אותן לרסיסים. דלתות זכוכית מוסיפות לעיצוב המודרני והנקי.

ניתן לבחור בין זכוכית מט, זכוכית חלבית וזכוכית בעלת ציפוי אפוקסי שמעניק לה ברק. היום הזכוכית אינה בהכרח שקופה. מטבח כפרי העשוי זכוכית לבנה נחשב מבוקש מאוד בקרב אוהבי המטבח המודרני, אך ניתן לבחור זכוכית בשלל צבעים.

רוצים לקבוע פגישה עם אדריכל או מעצבת פנים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

יתרונות התקנת דלתות זכוכית על מסגרת אלומיניום

ישנן שתי אפשרויות להתקנת דלתות זכוכית במטבח, האחת היא על גבי MDF הנחשבת למומלצת פחות. השניה היא על גבי מסגרת אלומיניום. הדבקת הזכוכית על מסגרת אלומיניום היא איכותית, חזקה ועמידה יותר. אמנם מדובר על מחיר גבוה יותר אך ההשקעה במטבח היא ארוכת טווח ולכן מוטב להשקיע יותר עכשיו וליהנות מן המטבח לאורך זמן. 

גם בקרב פרופילי אלומיניום ישנם סוגים שונים הנבדלים זה מזה בעובי הפרופיל והגוון. ישם פרופילים בולטים יותר או פחות. ככל שהפרופיל יהיה נסתר יותר ולא יבלוט החוצה כך מראה המטבח יהיה נקי יותר.

שילוב זכוכית לאלמנטים במטבח​

אם ידיות הארונות והמגירות עשויות לרוב אלומיניום, היום אפשר גם להתגבר על מכשול זה בדרך אל מטבח הזכוכית הנקי מכל מתכת. ישנה אפשרות להדביק על גבי ידיות האלומיניום זכוכית בצבע הארונות והמגירות ובכך להפוך את הידית לכמעט סמויה. ישנה אפשרות לוותר על הידית לחלוטין באמצעות מנגנוני פתיחה חשמליים או מכניים כמו כפתור המותקן על צד המגירה או הארון, אך יש לקחת בחשבון שהדבר ישפיע על מחיר המטבח.

חיפוי זכוכית למטבח עושים רק אצל המומחים

מטבחי זכוכית מקנים עבור מטבח מראה קלאסי, נקי ואפילו אצילי, אך זאת בתנאי שמדובר על זכוכית איכותית וחזקה. לכן, חשוב לעבוד עם חברה מקצועית ורצינית שיש לה ניסיון רב במטבחי זכוכית. חברת טופ קיטשן עוסקת שנים בתחום המטבחים, כולל מטבחי זכוכית ותמצא עבורכם את הפתרונות שייצרו את מטבח הזכוכית שיהיה בעל עיצוב הרמוני ופונקציונלי

גלריית תמונות חיפויי זכוכית

צרו קשר

בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם!

עיצוב מטבח החלומות שלכם!

צרו קשר

לקביעת פגישה עם אדריכל ועם מעצבת הפנים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן